Duben 2016

30.4.2016

30. dubna 2016 v 21:34 | D. |  Jídelníčky
Ahoj holky, včera večer jsem se vážila a váha ukázala 62,8 kg a dnes večer jsem se vážila opět, a na váze bylo 62,1 kg! <3 A ještě ke všemu včera jsem se vážila v nějakých devět hodin večer, a dnes v sedm, takže mi váha ještě klesne. Pokud budu pokračovat tímto stylem, váha bude už jenom klesat, takže to musím vydržet a nesmím si dovolit žádný další pád na zem. Dnes jsem posilovala, ráda bych teď každý den, těch dvacet minut denně se dá zvládnout vždycky. Zítra plánuji jít běhat. Držte se, zlatíčka <3
  • SNÍDANĚ : jahodový jogurt (144 kcal)
  • OBĚD : 2 kousky domácí zdravé pizzy s žampiony, sýrem a šunkou
  • VEČEŘE : banán, jahodový jogurt (140 kcal)
  • PITÍ : voda, kafe
  • POHYB : 20 minut posilování

29.4.2016 / Zase znovu.

29. dubna 2016 v 20:33 | D. |  Jídelníčky
Jsem zpět. Občas sice na pár dní, nebo na pár týdnů zmizím, ale vždycky se vrátím. Vždycky.
Když jsem byla na blogu posledně, říkala jsem, že začínám žít zdravým životním stylem. Jíst pravidelně a hodně cvičit. Jenže já potřebuji akutně do léta zhubnout. A tímhle stylem jsem žila cca měsíc, a nezhubla jsem vůbec nic. Navíc jsem měla výčitky po každém jídle, co jsem snědla. A takhle to dál nejde. Zdravým životním stylem bych možná dokázala zhubnout, kdybych na to měla více času. Jenže ten já nemám. V létě zkrátka musím být skinny a přes to nejede vlak. Takže ode dneška najíždím na tvrdý režim, není to ana, ale jíst budu třikrát denně a každý den budu cvičit nebo chodit běhat. Takže do léta se hodně utlumím co se týče jídla. Po létě začnu žít zdravým životním stylem a hodlám se vypracovat, ale to budu mít na změnu celý rok a opravdu se do toho opřu. Stejně jako teď. Jen do jiného stylu.


Takže jsem zpátky. Dneska přidávám jídelníček, po dlouhé době jsem s ním opravdu spokojená. To, že jsem vydržela celé dopoledne a celé odpoledne bez svačiny, na což jsem vážně poslední dobou nebyla zvyklá. Dopoledne jsem měla žvýkačky a odpoledne kafe, a po něm jsem vůbec neměla hlad a nekručelo mi v břiše, dopoledne trochu ano. Dnes jsem necvičila, protože jsem byla dost vyřízená a nenašla jsem si čas, ale zítra si dám o to víc záležet. Mějte se krásně a držte se, srdíčka <3

  • SNÍDANĚ : čokoládová ovesná kaše
  • OBĚD : bramborový salát, 1 řízek
  • VEČEŘE : mozzarella s rajčaty
  • PITÍ : voda, kafe




18.4.2016

18. dubna 2016 v 19:58 | D. |  Jídelníčky
Ahoj holky <3 dnes jsem poprvé tento rok vytáhla kolo, sice jen, protože jsem jela do knihovny, ale rozhodně lepší, než kdybych do ní jela autobusem. A plánuji teď celkově mnohem více jezdit na kole. A potom jsem šla běhat, ačkoliv se mi nechtělo, a mám ze sebe radost. Začíná mě to vážně bavit, zítra plánuji jít znovu. A co se týče jídelníčku, jsem docela spokojená, budu se snažit, aby to bylo lepší, ale není to nic, kvůli čemu bych ze sebe byla zklamaná. Držte se!

SNÍDANĚ : čokoládová ovesná kaše
SVAČINA : müsli srdíčka
OBĚD : těstoviny s krůtím masem a sýrem (maso nejím)
SVAČINA : řecký jogurt, EMCO sušenky
VEČEŘE : svíčková (3 knedlíky, maso nejím)
PITÍ : voda, sójové mléko
POHYB : kolo, 2 km běh

17.4.2016

17. dubna 2016 v 20:53 | D. |  Jídelníčky

Ahoj holky <3 dnes jsem se byla projet na bruslích, na kterých už jsem pár let nestála, a bylo to pro mě skoro stejně náročné jako běh, což bylo možná i tím, že jsem bruslila delší vzdálenost, než běhám. Každopádně jsem ani jednou nespadla, takže to považuju za úspěch. Zítra se zase plánuji jít běhat. Doufám, že teď už se mi bude jenom dařit, s jídelníčkem jsem celkem spokojená. Mějte se a držte se, srdíčka <3

SNÍDANĚ : bílý jogurt, jahody a piškoty
OBĚD : svíčková - dva knedlíky
SVAČINA : bílý jogurt, jahody a piškoty
VEČEŘE : tři tousty
PITÍ : voda, sójové mléko
POHYB : trampolína, 5 km kolečkové brusle

16.4.2016

16. dubna 2016 v 23:22 | D. |  Jídelníčky
Ahoj holky, rozhodla jsem se začít hubnout zdravěji - pravidelně jíst a více cvičit. Začala jsem s 30 Days Shred, už ji cvičím desátý den a je to skvělé, můžu jenom doporučit. Plánuji začít jezdit na bruslích, jezdit na kole, běhat a do toho každý den cvičit právě Jillian, pokusím se o pravidelné jídelníčky. Jak si vedete vy? Držte se, miluju vás, srdíčka <3

SNÍDANĚ : čokoládová ovesná kaše
OBĚD : marinované maso, brambory
SVAČINA : EMCO sušenky
VEČEŘE : zeleninový salát s olivami a sýrem
PITÍ : voda, sójové mléko, ledové kafe (Pierre)
POHYB : 2 km běh, 30 Days Shred


Inspirace #1

1. dubna 2016 v 21:03 | D. |  Motivace & Inspirace
Ahoj holky <3
Dnes je prvního dubna, a já jsem přesvědčená o tom, že narozdíl od předchozího měsíce, se v něm konečně dočkám výsledků a až těchto třicet dní skončí, vyjdu z něj zase o něco silnější a o pár kilo lehčí, nejlépe o pět, tak uvidíme, jak obstojím. Věřím v to, že tohle bude dobrý měsíc a udělám všechno proto, aby byl. Dnes to tedy bude Inspirace (Motivace, Thinspo, My Dream Body, říkejte si tomu, jak chcete).